set.

1

2020

INICI DE CURS 20-21

Tornem a ser aquí!

El curs 20-21 es presenta com un curs ple de dubtes, incerteses, pors…degut a la situació sanitària que estem vivint.

Estem a l’espera de les darreres directrius per part del Departament d’Educació per tal de poder organitzar el curs que avui inicia i poder-vos informar amb detall de tots els aspectes organitzatius de cara el dia 14.
Us mantindrem informats a través de la pàgina web i del canal de Notificacions Famílies de Telegram de totes les novetats que ens vagin arribant.

✅ US INFORMEM QUE:

🗓 QUEDA POSPOSADA❗️ LA REUNIÓ INFORMATIVA PROGRAMADA PEL DIA 2 DE SETEMBRE PER YOUTUBE per manca de directrius organitzatives clares. Us informarem de la nova data el més aviat possible.

🗓 HORARI DE SECRETARIA del dia 2 al 10 de setembre de 10h a 13h

🔅Per tal d’evitar cues i aglomeracions US DEMANEM QUE :

➡️ feu les consultes per telèfon trucant al 93 817 28 77

➡️ feu el pagament de la quota a través de l’oficina del BBVA al compte de l’escola indicant NOM I COGNOMS I CURS DEL VOSTRE FILL/A

➡️ si heu de fer una gestió a secretaria DEMANEU CITA PRÈVIA TRUCANT AL 93 817 28 77.

No s’atendrà cap família sense cita prèvia❗️

Us seguirem informant de les novetats que ens arribin!

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *