Després de fer una pluja d’idees ben acolorida i amb molt bones idees hem fet un parell de votacions….i la més votada ha estat…els i les POLICIES!
Ara ja tenim un nom i ja ens podeu cridar per policies quan us referiu a nosaltres!!!
L’adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *
Comentari *
Nom *
Correu electrònic *
Lloc web
Desa el meu nom, correu electrònic i lloc web en aquest navegador per a la pròxima vegada que comenti.
Δ
Deixa un comentari