NOVETATS

La primavera ja ha arribat!!!

I per fi, el mural de la primavera en el que han participat dracs i pianos ja llueix en el passadís de la nostra escola…ha quedat molt i molt maco i ara sembla que tenim la natura més a prop!

Així ens ha quedat el nostre mural…

 

Una resposta a «La primavera ja ha arribat!!!»

  1. Mònica

    Q maco!! ️

Deixa un comentari

L’adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *