I ja ha arribat el gran dia!!!!! El nostre expert, el pare d’en Genís havia vingut! Mare meva quins nervis!
Vam deixar taules i cadires preparades desprès del pati i ho teníem tot a punt.
La veritat és que ens en vam ensortir prou bé i creiem que el nostre expert va quedar impressionat… si el veieu pregunteu-li!
Moltes gràcies per haver vingut!!!!!


Deixa un comentari