NOVETATS

Ja tenim diiiiiiaaaaaa….

Desprès de moltes gestions i molt treballar ja tenim dia per la nostra excursió!!! Anirem a l’aquàrium el dia 27 de febrer. Hem enviat fins i tot un email per acabar de definir la sortida. El següent pas ha estat que l’Águeda ens pagués la reserva de l’aquàrium. Hem anat tots…ningú s’ho volia perdre i tots volíem estar segurs que aquests paper arribés al lloc adequat.

Ara us toca a vosaltres signar l’autorització i en uns dies tindreu més notícies nostres!!! Quina il·lusió…. ja tenim moltes ganes de que arribi el dia!!!

Una resposta a «Ja tenim diiiiiiaaaaaa….»

  1. Bel Marsal

    Quina visita Àgueda!!! Què contents tots

Deixa un comentari

L’adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *