Esperem que els nens i nens ja us hagin recitat el poema durant el nadal, però per si un cas se’ls si ha passat aquí us pugem el vídeo on demostren que la sabien molt i molt bé.
Esperem que els nens i nens ja us hagin recitat el poema durant el nadal, però per si un cas se’ls si ha passat aquí us pugem el vídeo on demostren que la sabien molt i molt bé.
Q bonic! Gràcies Raquel, per compartir aquestes boniques estones q passen.
Si, una mica tard però ho fan tan bé que ho havia de penjar. Moltes gràcies pels comentaris.
Deixa un comentari