Ja mateix tenim aquí l’estiu i per aquest motiu aquests dies estem aprofitant aquest solete per jugar a activitats d’aigua. Mireu les nostres cares…es nota que ho passem bé???
Ja mateix tenim aquí l’estiu i per aquest motiu aquests dies estem aprofitant aquest solete per jugar a activitats d’aigua. Mireu les nostres cares…es nota que ho passem bé???
Deixa un comentari