Serveis


març

16

2020

Matemàtiques divertides

A les classes de 2n hem començat a treballar nous continguts d’una manera més lúdica i manipulativa.

A continuació us deixem algunes fotos de com hem començat a entendre i a treballar el concepte de multiplicació i a introduir-nos amb el món dels patrons. Van treure la seva imaginació i van crear les seves sèries amb els diferents tipus de patrons.

 

Cliqueu a la foto per veure-les totes.

 


març

16

2020

Eureka 2n trimestre

A Eureka hem continuat investigant, observant, experimentant i comprovant les nostres hipòtesis. Hem vist peixos per dins, hem descobert les parts de la flor, hem pogut fer créixer una llavor dins d’una bossa de plàstic, hem fet desaparèixer una closca d’ou… i un munt de coses més!

Aquí en teniu algunes imatges.


març

16

2020

Espai Fibonacci 2n Trimestre

A l’espai de Fibonacci es treballa la numeració, el càlcul i la lògica matemàtica a través de la manipulació de diversos materials,  reptes i problemes, amb l’objectiu d’apropar l’alumnat  al coneixement de l’àmbit matemàtic d’una manera lúdica i més entenedora.

A continuació teniu els enllaços a cada una de les diferents rondes que hem fet al 2n trimestre.

Cliqueu a les fotos per accedir-hi.

Ronda 4

Ronda 5

Ronda 6

Ronda 7


març

16

2020

Carnaval 2020

Tot i que arriben amb una mica de retard, aquí us deixem algunes fotografies del Carnaval. Que les gaudiu! Cliqueu a les imatges per veure’n més.


març

16

2020

Final projecte dinosaures P4A

Després del descobriment de l’explosió dels volcans, vam veure un vídeo a on es podia observar com la pols i cendra del volcà s’escampa pel cel i no deixa entrar la llum del sol.
En iniciar una conversa per aquest fet, els alumnes es van imaginar que va passar en aquell moment amb els dinosaures. Algunes de les hipòtesis van ser: no podien respirar i es van morir, o els núvols van tapar el sol i es van morir. D’aquí va néixer la qüestió: què va passar quan aquells volcans van explotar i va deixar d’entrar la llum del sol? Els alumnes van donar diverses respostes:
– Les plantes es van morir i els dinosaures no podien menjar.
– Feia molt fred i els dinosaures i plantes es van morir.
– Els dinosaures no veien res.
El projecte de les plantes que van realitzar els alumnes els va donar coneixement per entendre la importància del sol pel creixement de les plantes. Així que per posar-nos una mica en la pell dels dinosaures, vam fer que tot s’enfosquís i els alumnes es van adonar de la importància del sol per veure les coses del seu voltant.


Per finalitzar i representar allò que han après, en equips de treball cooperatiu, van pintar i posar nom als esdeveniments que va portar lloc a la desaparició dels dinosaures.

El producte final ho penjaré a la tornada!


març

16

2020

ESPAI TEKNOS 2n trimestre

Espai d’experimentació al voltant de la ciència tecnològica per a nens i nenes. S’inicia amb l’experimentació de màquines simples, com poden ser el pla inclinat i els engranatges. Es continua amb l’energia, concretament l’elèctrica, amb jocs com “l’Electrocefa”, materials diversos amb plastilina conductora. I s’acaba amb la programació, per a la qual cosa utilitzem els Beebots, programes com l’Allcancode, Scratch junior entre d’altres.


març

16

2020

On viuen els dinosaures actualment? P4B

Parlant a la rotllana, arribem a la conclusió que ja no hi ha dinosaures, però queden els seus fòssils.


Però que són els fòssils?
Per descobrir-ho mirem tots els contes que heu portat, ens els distribuïm amb els alumnes que hem vingut a l’escola i classifiquem els que sí que tenen informació dels contes i els que no.
En total hem trobat 9 contes de fòssils. Després escrivim fòssils.

 


Page 20 of 120« First...10...1819202122...304050...Last »