19
2020Carnaval 19-20
Aquest anys el carnaval a l’escola anava de sèries, cinema etc. Ens ho vam passar molt bé!
Cliqueu a l’enllaç per vere més fotos.
19
2020MATEMÀTIQUES A 1r PATRONS I SÈRIES
Darrerament a primer hem treballat els patrons i les sèries. Els nens i nenes per grups inventaven un patró que després havien de convertir en una sèrie i comptar-ne els mòduls, és a dir, les vegades que es repetia el patró. Aquí en teniu els resultats. Des de casa també ho poden provar amb coses ben originals!
A vegades, quan el patró és capicua ens podem fer un embolic 😉
19
2020Dijous gras
Com cada any hem anat a la muntanya de St. Jaume (casal 2000). Ens ho vam passar molt bé, vam anar tot caminant i veient el paisatge que ens rodeja al municipi.
cliqueu a la foto per veure més imatges.
18
202018
2020Vilafranca es pot inundar?
A la classe dels ratpenats anem acabant el nostre projecte. Després de moltes converses ens van sorgir sis preguntes que volíem investigar per respondre la nostra gran pregunta: Vilafranca es pot inundar?
- L’aigua, com és?
- On podem trobar aigua?
- Per què plou?
- Llocs que s’han inundat.
- On s’ha de construir perquè no s’inundin les cases?
- Per què no plou a tot arreu igual?
Aquestes eren totes les qüestions que volíem investigar, així que es vam organitzar en grups i vam pensar on podríem trobar la informació i com la presentaríem als nostres companys: maquetes, murals, presentacions,…
Després d’uns quants dies elaborant tot el nostre material, els nens i nenes de la classe dels núvols ens van demanar que els hi expliquéssim el que havíem après, ja que ells també estan investigant per què plou. Aquesta va ser una bona manera de posar en ordre tot el que hem après.
Aquí teniu un recull d’imatges d’aquest dia.
Clica a la imatge per veure’n més!
En aquest enllaç també podreu veure més fotografies. Clica aquí!
18
202018
202017
2020Orientacions sobre activitats educatives per a l’alumnat a causa del tancament pel coronavirus
El Departament d’Educació proposa unes orientacions generals amb activitats educatives per a l’alumnat a causa del tancament dels centres pel coronavirus.
Orientacions generals
Les activitats han de contribuir al desenvolupament de l’autonomia personal (gestió del temps, autoregulació, presa de decisions…) i ser significatives per a l’aprenentatge; poden consistir en la realització d’activitats d’observació i de contrast d’elements propers a la realitat de l’alumne, de cerca d’informació, d’indagació, de lectura, culturals, artístiques, lúdiques…, activitats alternatives a l’aprenentatge a l’aula que no és possible fer pel tancament dels centres.
A continuació us proposem un recull de propostes referides a les diferents etapes educatives.
Orientacions d’educació infantil
Orientacions d’educació primària
17
2020PROJECTE ADAPTEM EL BALTÀ: VISITA A L’ESPIGA
La classe de sisè B estem treballant un projecte de diversitat i adaptació del Baltà. Pensem que tots els nens i nenes de l’escola tenim els mateixos drets i necessitem les mateixes oportunitats d’aprendre i estar amb els altres. Per aquest motiu, volem millorar les adaptacions de l’escola i conscienciar a tota la comunitat educativa.
Dins d’aquest projecte ens hem proposat fer diferents activitats que us anirem explicant.
En aquesta entrada us mostrem una sèrie d’imatges de la nostra visita a l’ESPIGA. Aprofitant les col·laboracions que anem fent amb aquest centre, vam decidir visitar-lo per veure com està adaptat, fer fotos, preguntes que ens ajudaran amb el nostre projecte i, de pas a millorar l’escola.
CLIQUEU AQUÍ PER VEURE MÉS FOTOS.