5
2019Com és que hi ha formigues a la classe?
Seguim… Després de seguir el camí de formigues per la paperera i observar atentament a dins, hem tornat a la classe per compartir tot el que hem descobert. Hem vist que envoltaven les pomes, pells de plàtan, entrepans de xocolata, de fuet…i un piruleta però no hi havia formigues al…
5
2019Com és que hi ha formigues a la classe?
Els tractors seguim investigant! avui hem tingut una conversa sobre què els hi deu agradar de la nostra classe. Hem visualitzat (sense moure’ns de la classe) què tenen les formigues al pati: sorra, pedres, fulles, pals, flors… i què tenim al terra de la classe: alguna pedreta de la sabata,…
5
2019Com és que hi ha formigues a la classe?
Tenim una pregunta sense resoldre a la classe dels tractors: com és que hi ha formigues a la classe? Dimarts ens vam trobar moltes formigues al voltant de la taula del protagonista i vam estar fent hipòtesis una bona estona: potser els agrada la nostra classe, han vingut a veure’ns,…
24
2019Projecte P5A Com soc per dins? L’arribada de l’expert
I ja ha arribat el gran dia!!!!! El nostre expert, el pare d’en Genís havia vingut! Mare meva quins nervis! Vam deixar taules i cadires preparades desprès del pati i ho teníem tot a punt. La veritat és que ens en vam ensortir prou bé i creiem que el nostre…
24
2019Projecte P5A Com soc per dins? Expliquem allò que hem après als nostres padrins.
Els nostres padrins i padrines han volgut acceptar la invitació que els hi vam fer per venir a escoltar la nostra conferència sobre el cos. Compartir amb ells i elles tots els nostres descobriments ha estat molt bonic i emocionant. Els nervis hi eren a flor de pell. Hi havia…
24
2019Projecte P5A Com soc per dins? Preparem l’arribada de l’expert.
En Genís un dia ens va comentar que el seu pare en sabia moltes coses del cos humà i és per això que l’hem convidat a la classe per tal que escolti tot allò que hem après i ens digui si tot és correcte. Hem preparat molt bé tot allò…
24
2019Projecte P5A: Com soc per dins. La meva esquena
Un altre dels reptes que hem tingut en aquest projecte ha estat prendre consciència de la nostra esquena. Havíem de pintar-la i com sempre per saber sobre alguna cosa és millor observar-la, així que vam baixar a l’aula dels Estels i amb dos miralls grans ens vam poder veure.
24
2019Projecte P5A: Hamed porta un trencacloques
En Hamed ha portat un trencaclosques per tal que tots hi juguem i aprenem una mica més sobre el nostre cos. També volem donar les gràcies al Genís i al Maël pels seus llibres sobre el cos que han estat molt interessants.
24
2019Projecte P5A: Com soc per dins? L’esquelet.
El nostre treball ens porta a parlar dels ossos que tenim. Descobrim que si ens toquem el colze, el turmell, el canell,… si fiquem la panxa endins etc, podem veure i notar que tenim ossos. Tenir a la classe l’esquelet de l’escola ens ha ajudat a veure de primera mà…
24
2019Projecte P5A: Com soc per dins? Ens agrada mirar pel microscopi.
Però quina meravella el micoscopi que ens permet veure allò que és molt petit , petit……GRAN!