29
2020Com és que els núvols s’omplen d’aigua i plou?
Seguim la nostra investigació. Aquesta setmana alguns nens i nenes han començat a portar informació per a poder investigar i descobrir la resposta de la nostra pregunta: “Com és que els núvols s’omplen d’aigua i plou?”.
Hem mirat amb calma la informació aportada ( 2 contes i 3 imatges). Hem extret força informació i algunes pistes del què el pot passar als núvols, així com també hem descarta alguna de les hipòtesis:
No hi ha cap senyor que puja a omplir el núvols, doncs cap de nosaltres l’ha vist mai. I també hem descartat la idea que s’omplin per art de màgia, doncs creiem que els mags tenen altre feina.
Alguna de les imatges que hem portat ens diu que l’aigua puja i el conte del Dídac diu que les gotes de la pluja quan cauen a terra després tornen a pujar cap al cel.
Bé, seguirem investigant i posant ordre a totes les idees que anem recollint!!
Us anirem informant…